torsdag 18 april 2013

Stabil Förskola



Igår kväll var vi upp till Emils blivande förskola på öppet hus. Jag och Emil har redan varit där en gång, men tänkte att det kunde vara kul för Calle att se vart den ligger och hur den ser ut.
Jag tror att det kommer att bli bra, hoppas på det :-)
Emil verkade trivas iallafall, åkte lite bil, klättrade i myshörnan och hittade på traktorerna ;-)

Snart ska vi bege oss ut i detta skitväder... Vart är solen?!?
Vi ska åka in till stan, jag ska till tandläkaren och Emil får stanna hos gammelmormor och farmor så länge.
Vi far se vad tandläkaren säger... Hur länge till jag behöver hålla på med de här gummisnoddarna så att bettet stabiliseras... Hmm, förhoppningsvis så blir jag av med tandställningen innan sommaren iallafall :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar